BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chmielewska-Mazur Aneta
Tytuł
Marketing usług sanatoryjnych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 56-60
Słowa kluczowe
Marketing branżowy, Uzdrowiska, Komunikowanie marketingowe
Business line marketing, Health resort, Marketing communication
Abstrakt
Autorka zauważa, że w ostatnich latach bardzo wyraźnie zarysowały się dwa odmienne segmenty klientów obiektów sanatoryjnych. To, z jednej strony, tradycyjni kuracjusze sanatoryjni, kierowani i finansowani przez NFZ, a z drugiej - komercyjni, któzy przynoszą uzdrowiskom wymierne korzyści finansowe. W związku z tym pojawia się konieczność zmiany lub poszerzenia zakresu i profilu oferowanych przez miejscowości wypoczynkowe i ich sanatoria programów pobytowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu