BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krzyżanowski Aleksander
Tytuł
Reklama dojrzewa do samoregulacji?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 63-65
Słowa kluczowe
Reklama, Regulacje prawne, Kampanie reklamowe
Advertising, Legal regulations, Advertising campaign
Abstrakt
Autor jest zwolennikiem samoregulacji na rynku reklamowym, rozumianej jako porozumienie wszystkich uczetników tego rynku - zarówno reklamodawców , agencji reklamowych i domów mediowych, jak i nadawców - mediów drukowanych i elektronicznych. Taka samoregulacja ma na celu przede wszystkim wyeliminowanie nieuczciwej, nieetycznej czy wprowadzającej w błąd reklamy. Ale także promowanie dobrych wzorców komunikacji marketingowej wśród firm i pozytywnego wizerunku reklamy wśród konsumentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu