BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Surma Przemysław
Tytuł
Programy partnerskie na fali
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 10-12
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Marketing internetowy, Komunikowanie marketingowe
Partnership marketing, e-marketing, Marketing communication
Abstrakt
Programy partnerskie na trwałe zagościły w marketingowym repertuarze webmasterów na całym świecie. Również w Polsce cieszą się popularnością. Autor twierdzi, że jest to prawdopodobnie najefektywniejszy kosztowo typ promocji. W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy, środki wypłacane są tylko za osiągnięte efekty. Opisano zasady programów partnerskich oraz ich kluczowe elementy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu