BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pogorzelski Jacek
Tytuł
Błędne praktyki w pozycjonowaniu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 14-18
Słowa kluczowe
Marketing, Komunikowanie marketingowe, Pozycjonowanie
Marketing, Marketing communication, Positioning
Abstrakt
Błędne praktyki w pozycjonowaniu marek osłabiają je i utrudniają walkę konkurencjną, nie zapewniając im solidnych podstaw. Możliwe stają się jedynie krótkookresowe przewagi na poziomie narzędzi marketingowych. Autor twierdzi, że do błędów w praktyce pozycjonowania dochodzi gdy: pozycjonowania rozumiane jest jako wewnętrzna sprawa organizacji, stanowi czynność powierzchowną, jest czynnością jednorazową, jest działaniem bez konsekwencji lub kiedy zbyt często dochodzi do zmian pozycjonowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu