BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lelonkiewicz Anna
Tytuł
Doskonała prezentacja oferty
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 27-29
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Oferta handlowa, Pozycjonowanie
Sale, Trade offer, Positioning
Abstrakt
Prawidłowo skonstruowana i zaprezentowana oferta staje się narzędziem służącym skuetcznemu wyróżnieniu produktów, a tym samym wyrazistemu oddzieleniu od konkurencji. Jej wartość jest zdaniem autorki nie do przecenienia. Wyrazistość, rozpoznawalność, struktura, jasny sposób segmentacji linii i przyszły rozwój - mogą przekazywać wartości takie, jak stabilność, komunikatywność, pozytywne wyróżnienie i wreszcie, poszanowanie odbiorcy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu