BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żukowska Ewa
Tytuł
Zmienne zmieniają konsumenta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 34-36
Słowa kluczowe
Analiza marketingowa, Badania marketingowe, Badania konsumenckie
Marketing analysis, Marketing research, Consumer research
Abstrakt
Analiza conjoint (wzajemnego oddziałyania zmiennych) jest narzędziem, które pozwala zrozumieć, a następnie przewidywać zachowania konsumentów oraz umożliwia oszacowanie popytu na nowości rynkowe. Na taką analizę skłądają się tzry etapy: projektowanie badania, uzyskanie danych od reprezentatywnej grupy respondentów oraz analiza wyników i wyciągnięcie wniosków.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu