BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Birski Adam
Tytuł
Różne wymiary pracy a rozwój jej form
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 5, s. 32-35
Słowa kluczowe
Praca, Wiedza, Ocena pracy
Labour, Knowledge, Work evaluation
Abstrakt
W artykule omówiono takie zagadnienia jak: różne wymiary pracy ludzkiej, próba podmiotowej oceny pracy a zastosowanie tzw. metodyk społecznych, rozwój wiedzy i kwalifikacji a nowe zawody i specjalności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. H. BEDNARCZYK, J. FIGURSKI, M. MAZUR, Kultura pracy - kultura organizacji, "Pedagogika Pracy" 2003, nr 42, s. 26-39.
  2. A. BIRSKI, Jakość produkcji a wydajność i jakość pracy, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu" 2003, nr 983, t. l, s. 79-85.
  3. A. BIRSKI, Telemarketing a telepraca -wybrane aspekty kadrowe, "Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej", Seria "Organizacja i Zarządzanie", z. 24, 2004, s. 283-290.
  4. A. BIRSKI, Telemarketing w akwizycji usług doradczych, "Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej", Seria "Organizacja i Zarządzanie", z. 24, 2004, s. 249-258.
  5. A. BIRSKI, Zarządzanie wiedzą - istotny element konkurencyjności przedsiębiorstw, [w.] Zarządzanie w warunkach konkurencji, red. D. RUCIŃSKA, UW-M w Olsztynie 2004, s. 11-16.
  6. E. BRODA, W. PLUSKIEWICZ, Filozofia. Wybór tekstów źródłowych. Emmanuel Mounier - Personalizacja i depersonalizacja, wydanie III, Politechnika Śląska 2002.
  7. K. CZUPRYNA, Co to jest telemarketing?, "Marketing i Rynek", nr l, 1995, s. 31-32.
  8. B. FRYZEL, Ontologia kultury korporacyjnej, "Organizacja i Kierowanie" 2003, nr 4, s. 33.
  9. JAN PAWEŁ II, Laborem Exercens, Watykan 1981, s. 3-9.
  10. T. KOTARBIŃSKI, Hasło Dobrej Roboty, Wiedza Powszechna 1984, wydanie II, s. 161-163.
  11. M. SAGER, M. AEBI, Ganzheitliches Wissensmanagement bei der Credit Suisse Financial Services, "ZfO", nr 2, 2003, s. 102-106.
  12. Słownik Języka Polskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997-2006, wersja internetowa.
  13. M. STANIEWSKI, Zarządzanie wiedzą: od koncepcji do praktyki działania, "Organizacja i Kierowanie", nr 3, 2002, s. 37.
  14. Ł. SUŁKOWSKI, Czy jest możliwe kształtowanie kultury organizacyjnej?, "Organizacja i Kierowanie" 2001, nr 4, s. 107.
  15. H. TAŃSKA, Analiza systemów informatycznych, UW-M Olsztyn 2003, s. 102, 106.
  16. M. WEBER, Etyka protestancka i duch kapitalizmu, 1994.
  17. M. WEBER, Gospodarka i społeczeństwo, 2002.
  18. A. WODECKA-HYJEK, Określanie listy kompetencji dla stanowiska pracy - wprowadzenie do wybranych metod, "Organizacja i Kierowanie" 2001, nr 3, s. 81-98.
  19. J. WOJTOWICZ, Organizacyjne i technologiczne aspekty zarządzania wiedzą w organizacji, "Gazeta IT" 2005, nr 9 (39).
  20. S. WRYCZA, Informatyka dla ekonomistów, wyd. I, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu