BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kacprzak Jakub
Tytuł
Reklama w kontekście
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 39-41
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Rynek reklamy, Witryny internetowe, Internet
Internet advertising, Advertising market, Internet websites, Internet
Abstrakt
Zarówno specjaliści marketingu, jak i właściciele stron muszą szukać takich form reklamy w internecie, które nie będą denerwować użytkowników, a będą skuteczne i zapewnią przychody właścicielom serwisów. Te warunki spełnia, zdaniem autora, reklama kontekstowa, której tematyka jest jeszcze w Polsce stosunkowo mało znana.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu