BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalik Robert
Tytuł
Strategia z marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 42-45
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Analiza marketingowa, Budowanie świadomości marki, Reklama
Marketing strategy, Marketing analysis, Branding, Advertising
Abstrakt
Trafne zdiagnozowanie głównego problemu produktu (marki) jest punktem wyjścia do opracowania skutecznej strategii reklamy. Problem ten warto zdaniem autora przełożyć na cele marketingowe. Ważne jest ustalenie jego powodów, gdyż one decydują o wyborze instrumentu marketingu, który w najlepszy sposób przyczyni się do osiągnięcia celu. Jeśli okaże się, że reklama jest tym instrumentem, który najlepiej wypełnia zadania w zakresie np. wzrostu sprzedaży marki, to kolejnym krokiem będzie ustalenie tzw. reklamowych problemów marki, a następnie wybór najlepszej opcji strategicznej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu