BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ludwiński Mariusz
Tytuł
Segmentacja uczestników eventu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 46-48
Słowa kluczowe
Wydarzenia marketingowe, Bazy danych, Komunikowanie marketingowe
Marketing events, Databases, Marketing communication
Abstrakt
Zdaniem autora, najprostszą i najskuteczniejszą techniką segmentacji, którą można stosować zarówno przed, jak i w trakcie eventu, jest agenda. Osoby postronne i niezainteresowane przeszkadzają innym uczestnikom eventu. Przez ich niepotrzebną obecność obsługa może mieć kłopoty z zapanowaniem nad wydarzeniami. Zamiast zadowalać uczestników pożądanych, skupiają uwagę i wysiłki na neutralizacji uczestników niepożądanych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu