BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Monika
Tytuł
Czy marce potrzebny bohater?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 49-51
Słowa kluczowe
Marka, Budowanie świadomości marki, Komunikowanie marketingowe
Brand, Branding, Marketing communication
Abstrakt
W czasach, gdy półki sklepowe stają się coraz bardziej zatłoczone, wyróżnienie marki coraz trudniejsze, a szum reklamowy znacznie utrudnia zapamiętanie czegokolwiek, konieczne jest znalezienie elementu marki na tyle charakterystycznego, żeby zapadł w pamięć nabywców, wyraźnie wyróżnił markę i skutecznie zakomunikował jej wartości, a jednocześnie budził sympatię. Takim elementem może być, zdaniem autorki, bohater marki (Brand Hero).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu