BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Witkowska Beata
Tytuł
Marketing ścieżki kariery (na przykładzie branży call-center)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 57-60
Słowa kluczowe
Zarządzanie personelem, Marketing wewnętrzny, Kariera zawodowa, Planowanie kariery
Personnel management, Internal marketing, Professional career, Career planning
Abstrakt
Plan ścieżki kariery zawodowej to sekwencja stanowisk, które pracownik ma szanse zająć w określonym czasie, pod warunkiem spełnienia złożonych kryteriów dotyczących kwalifikacji, doświadczenia i wyników osiągniętych w realizacji wcześniejszych zadań. Wymaga to dużego zaangażowania pracodawców w edukację podwładnych. Proces taki, zdaniem autorki, powinien być pochodną potrzeb firmy - jej misji, długookresowych celów, realizowanej strategii personalnej, relacji między sytuacją na rynku pracy a potrzebami kadrowymi przedsiębiorstwa oraz określonych pracowników - ich osobistych aspiracji i oczekiwań.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu