BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rolek Marzena
Tytuł
Pracownik miarą sukcesu
Źródło
Bank, 2006, nr 4, s. 38-39
Słowa kluczowe
Klient, Dobór pracowników, Banki, Sprzedaż, Usługi bankowe
Customer, Employees' recruitment, Banks, Sale, Banking services
Abstrakt
Najważniejszym partnerem dla banku jest klient. Każdy racjonalnie działający bank dąży do zachowania z nim silnych więzi. Mogą to zagwarantować jedynie odpowiednia oferta i poziom obsługi. Innymi słowy liczy się jakość usług.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu