BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dolińska Małgorzata
Tytuł
Marketing na rynku innowacji
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 5, s. 42-44
Słowa kluczowe
Innowacje, Procesy innowacyjne, Marketing, Współpraca przedsiębiorstw, Zarządzanie wiedzą, Oczekiwania klientów
Innovations, Innovation processes, Marketing, Enterprises cooperation, Knowledge management, Customer expectations
Abstrakt
W artykule stwierdzono, że innowacje odzwierciedlają rosnące oczekiwania klientów, są rezultatem współpracy firmy z partnerami w procesie innowacji oraz sprzyjają wzrostowi elastyczności jej działalności marketingowej na rynkach. Omówiono marketing relacji w działalności innowacyjnej organizacji oraz marketing innowacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. MORRISON, L. MEZENTSEFF, Learning Alliances - a New Dimension of Strategic Alliances, "Management Decision", nr 35/5, 1997, s. 353.
  2. J. OTTO, Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2004, s. 44.
  3. M. RYDEL, C. RONKOWSKI, Marketing partnerski, "Marketing i Rynek", nr l, 1994, s. 5.
  4. J. STACHOWICZ, Kapitał intelektualny podstawą tworzenia i rozwoju lokalnych zgrupowań w regionie, [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - nowe paradygmaty zarządzania europejskiego, książka poświęcona 50-leciu pracy prof. W.M. Grudzewskiego, ORGMASZ, Warszawa 2003, s. 306.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu