BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczęsny Sebastian
Tytuł
Marketing miasta i miejsca
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 8-12
Słowa kluczowe
Promocja miasta, Marketing miejski, Marketing-mix
City promotion, City marketing, Marketing-mix
Abstrakt
Autor twierdzi, że zarówno w promocji marki miejsca, jak i submarek postawione cele powinny być mierzalne. Nie wystarczy założyć, że trzeba poprawić wizerunek. Należy poszukać narzędzi, które określą jego obecny stan, pomogą ustalić kierunek i natężenie pożądanych zmian oraz pozwolą przeanalizować stan wizerunku wtedy, kiedy zakończą się działania zmierzające do zamierzonej zmiany.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu