BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kobus Przemysław
Tytuł
Ciemne strony internetu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 14-18
Słowa kluczowe
Internet, Użytkownicy internetu, Public relations
Internet, Internet users, Public relations
Abstrakt
Internet może być narzędziem budowy przewagi konkurencyjnej ale i jednocześnie może się stać źródłem poważnych problemów dla firmy czy marki. Ta ciemna strona sieci, pisze autor, daje o sobie znać szczególnie przez anty site'y. Są to zasoby internetu wyrażające wyłącznie negatywne odczucia w stosunku do marek, firm, osób, organizacji, idei itp. Dzięki temu odbiorcami czarnego PR mogą być nie tylko krewni i znajomi, ale nawet miliony odbiorców.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu