BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Salwach Agnieszka, Chrobot Marcin
Tytuł
Dotrzeć do rolnika
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 23-25
Słowa kluczowe
Marketing branżowy, Rolnictwo, Badanie rynku, Badania ankietowe
Business line marketing, Agriculture, Market research, Questionnaire survey
Abstrakt
Autorzy piszą, że polskie rolnictwo ma wiele twarzy. Z jednej strony gospodarstwa z niewielkim areałem użytków rolnych, z trudem dające utrzymanie, z drugiej zaś polskie rolnictwo to także nowoczesne gospodarstwa, często z kapitałem zagranicznym, prowadzone przez dobrze wykształconych i przedsiębiorczych producentów rolnych. Właśnie ta grupa jest apetycznym kąskiem dla marketingowych specjalistów. Zdaniem autorów media drukowane i marketing bezpośredni to efektywne kanały dotarcia do rolników średnio- i wielkoobszarowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu