- Autor
- Zawadzki Piotr
- Tytuł
- Kulturalny marketing
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 26-28
- Słowa kluczowe
- Marketing branżowy, Finansowanie kultury, Instytucje kultury, Sponsoring
Business line marketing, Financing of culture, Cultural institutions, Sponsoring - Abstrakt
- Zmieniająca się sytuacja społeczno-gospodarcza w Polsce powoduje, że wielu instytucjom zajmującym się propagowaniem kultury i sztuki - teatrom, muzeom, domom kultury - grozi likwidacja. Autor zastanawia się, czy instytucje te nie mogą funkcjonować jak inne przedsiębiorstwa, podejmując określone działania w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol