BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zawadzki Piotr
Tytuł
Kulturalny marketing
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 26-28
Słowa kluczowe
Marketing branżowy, Finansowanie kultury, Instytucje kultury, Sponsoring
Business line marketing, Financing of culture, Cultural institutions, Sponsoring
Abstrakt
Zmieniająca się sytuacja społeczno-gospodarcza w Polsce powoduje, że wielu instytucjom zajmującym się propagowaniem kultury i sztuki - teatrom, muzeom, domom kultury - grozi likwidacja. Autor zastanawia się, czy instytucje te nie mogą funkcjonować jak inne przedsiębiorstwa, podejmując określone działania w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu