BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Boskar Tomasz
Tytuł
Definiowanie problemów marketingowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 29-32
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Twórcze rozwiązywanie problemów, Komunikowanie marketingowe
Marketing research, Creative solving problems, Marketing communication
Abstrakt
Przed przystąpieniem do pracy nad zleconym badaniem agencja badawcze ustalają z klientami, na czym polegają ich problemy decyzyjne. po to m. in. na swoich stronach umieszczają wzorzec briefu uwzględniający problem i jego tło. Wiele jest przypadków, pisze autor, szczególnie w sytuacjach nierutynowych, kiedy firmom tym trudno zdiagnozować zagadnienie. Nawet jeśli do istoty problemu dochodzi się poprzez debriefing z konsultantami z zewnątrz, to jego efektywne zdefiniowanie wymaga przede wszystkim zaangażowania klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu