BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Surma Przemysław
Tytuł
Autokreator mailingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 34-36
Słowa kluczowe
Internet, Poczta elektroniczna, Komunikowanie marketingowe, Marketing internetowy
Internet, e-mail, Marketing communication, e-marketing
Abstrakt
Systemy seryjnych autoresponderów pozwalają, zdaniem autora, na znaczące oszczędności i zwiększenie efektywności działań e-marketingowych. Idea sekwencyjnych newsletterów została rozwinięta na bazie systemów automatycznej odpowiedzi, wykorzystywanych chociażby w skrzynkach pocztowych podczas wyjazdów urlopowych. Autoresponder pozwala przesłać osobie zapisującej się do listy serię wcześniej przygotowanych wiadomości pocztowych. Wszystko dzieje się automatycznie, co oznacza z jednej strony redukcję kosztów, a z drugiej więcej czasu na inne działania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu