BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Konopka Bartosz
Tytuł
Decyzje i emocje w przetargach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 48-51
Słowa kluczowe
Reklama, Przetargi, Podejmowanie decyzji marketingowych, Psychologia biznesu
Advertising, Tenders, Marketing decision making, Business psychology
Abstrakt
Wybór określonej strategii reklamowej, kreacji czy wskazanie agencji jako zwycięzcy przetargu, zawsze budzi wielkie emocje. Dokonywanie wybory często zaskakują, wydając się nieracjonalne. Teoretycznie wskazane projekty powinny w pełni odpowiadać na oczekiwania rynku i spełniać przyjęte założenia. Autor zastanawia się czy tylko aspekty racjonalne decydują o wyborze, czy może istnieją inne przesłanki, mające znaczny wpływ na podejmowane decyzje.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu