BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kilen Norbert, Kubicz Iwona
Tytuł
Bank do klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 52-54
Słowa kluczowe
Public relations, Sektor bankowy, Strategia komunikowania
Public relations, Banking sector, Communication strategy
Abstrakt
Zgodność ze społecznymi oczekiwaniami wobec banków czy deklaracjami określonych grup społecznych nie powinny być zdaniem autorów jedynym kryterium oceny przyjmowanej przez bank strategii komunikacyjnej. Rosnąca konkurencyjność na rynku produktów finansowych sprawia jednak, że właściwa strategia PR może znacząco wesprzeć działalność banku, budując jego silną markę, mniej lub bardziej wzmacniając reputację. Autorzy przytaczają wyniki badań zrealizowanych w styczniu przez PBS.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu