BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołembski Grzegorz
Tytuł
Metody badania przedsiębiorczości w polskim sektorze turystycznym
Źródło
Problemy Turystyki, 2005, vol. 28, nr 1-2, s. 5-20
Słowa kluczowe
Przedsiębiorczość, Usługi turystyczne, Rynek turystyczny, Badanie rynku, Badania ankietowe, Przedsiębiorstwo turystyczne, Turystyka
Entrepreneurship, Tourism services, Tourism market, Market research, Questionnaire survey, Tourist enterprises, Tourism
Abstrakt
W artykule dokonano próby określenia metod badania przedsiębiorczości w turystyce. Przedmiotem badań była przedsiębiorczość w turystyce w wymiarze podmiotowym. Przedstawiono wyniki badań pilotażowych w trzech wybranych firmach touroperatorskich o zróżnicowanych fazach rozwoju i odmiennych zakresach działalności. Podstawą badań była dogłębna ankieta, zaś inspiracją do jej sformułowania - rozważania P. Druckera.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0138-0478
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu