BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Monika
Tytuł
Konsument bez metryki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 6, s. 10-12
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Psychologia konsumenta, Psychologia reklamy
Consumer behaviour, Consumer psychology, Psychology of advertising
Abstrakt
Analitycy popytu konsumenckiego mówią o zjawisku "zawiłości wiekowej", bo obecnie coraz trudniej jest przyporządkować zachowania rynkowe czy nabywane produkty do określonej grupy wiekowej. Dotychczasowe prawdy o metryce konsumentów, a także tradycyjne sposoby segmentacji rynku oparte na wieku, należy zdaniem autorki zweryfikować. Zjawisko zawiłości wiekowej jest jej zdaniem najbardziej widoczne w trzech grupach konsumentów: wśród dzieci, młodych dorosłych (20-30 lat) oraz wśród osób po 50 roku życia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu