BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubicz Iwona
Tytuł
PR dla eksportu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 6, s. 26-27
Słowa kluczowe
Public relations, Eksport, Marketing branżowy
Public relations, Export, Business line marketing
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Abstrakt
Po akcesji do UE wiele firm stara się wykorzystywać nowe możliwości eksportowe. polscy przedsiębiorcy zastanawiają się więc, jak planować komunikację towarzyszącą wejściu polskich produktów na rynki zagraniczne. Autorka podpowiada, jak wesprzeć eksport działaniami PR.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu