BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ławicki Jacek St.
Tytuł
Oczarowanie klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 6, s. 28-32
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Marketing partnerski, Strategia komunikowania, Sprzedaż
Direct marketing, Partnership marketing, Communication strategy, Sale
Abstrakt
Zdaniem autora marketing partnerski wymaga sprzyjających warunków, by handlowcy mogli wchodzić w relację między sobą oraz z klientami, dążąc do efektu synergii marketingowej. Kwintesencja myślenia o relacjach partnerskich w praktyce rynkowej nowej ery opiera się na paradygmacie 4c (customer value, cost, convenience, communication), który opracował prof. Philip Kotler. Formuła ta stworzyła podstawy marketingu bezpośredniego, czyli dynamicznego, jako że dotyczy on spojrzenia na rynek przez pryzmat szybko zmieniających się oczekiwań konsumenta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu