BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czyż-Gwiazda Ewa
Tytuł
Benchmarking udoskonala firmę (cz. I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 6, s. 34-36
Słowa kluczowe
Benchmarking, Doskonalenie organizacji, Analiza organizacji
Benchmarking, Organisation improving, Organisation analysis
Abstrakt
Zdaniem autora koncepcja Benchmark Index opiera się na procesie ciągłego doskonalenia. Przedsiębiorstwa i organizacje w Polsce od niedawna mają możliwość skorzystania z tego narzędzia i otrzymania na jego bazie bardziej szczegółowego raportu benchmarkingowego. W ramach gromadzenia i ustalania kryteriów porównań firma może wybierać partnerów benchmarkingowych spośród firm zarejestrowanych w międzynarodowej bazie danych. Baza ta zawiera firmy z całego świata, które same poddały się już tego typu analizie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu