BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Surma Przemysław
Tytuł
Urok newslettera
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 6, 47-50
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Poczta elektroniczna
e-marketing, e-mail
Abstrakt
Rapot firmy Sare.pl pokazuje, że newslettery są wysoko cenioną formą pozyskiwania informacji, a stosunek do nich jest pozytywny, co potwierdza 54 proc. respondentów badania. Według raportu Nielsen Norman Group istnieją trzy najczęściej wymieniane przez internautów powody subskrybcji. Po pierwsze, newslettery pozwlająna otrzymywanie interesujących informacji. Po drugie, stanowią również wygodną formę komunikacji, ponieważ są przesyłane bezpośrednio do skrzynki pocztowej. Są także proste w użytkowaniu - wystarczy otwarcie wiadomości. Po trzecie wreszcie, są dostarczane na bieżąco i dotyczą bieżących spraw.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu