- Autor
- Baran Michał
- Tytuł
- Tworzenie przekazu reklamowego na potrzeby zarządzania strategicznego
Creating the Issue of Advertising Message for Strategic Management - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 1999, nr 1, s. 63-70, bibliogr. 6 poz.
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie strategiczne, Strategia reklamy, Efektywność reklamy
Enterprise management, Strategic management, Advertising strategy, Advertising efficiency - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule skoncentowano się głównie na dwóch zagadnieniach: miejscu reklamy w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz procesie przygotowania i zarządzania reklamą z punktu widzenia przedsiębiorstwa.
The author discusses often neglected strategic effects of advertising. An ad is shown here not only as the sales activating factor, but also as a chance to create or modify the image of the company. Michał Baran quotes Al Ries and Jack Trout and their theory of competing "perceptions" of commodities, but, in addition, argnes that the product must at least fully comply with the market standards. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- Cytowane przez
- ISSN
- 1896-6519
- Język
- pol