BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baran Michał
Tytuł
Tworzenie przekazu reklamowego na potrzeby zarządzania strategicznego
Creating the Issue of Advertising Message for Strategic Management
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 1999, nr 1, s. 63-70, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie strategiczne, Strategia reklamy, Efektywność reklamy
Enterprise management, Strategic management, Advertising strategy, Advertising efficiency
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule skoncentowano się głównie na dwóch zagadnieniach: miejscu reklamy w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz procesie przygotowania i zarządzania reklamą z punktu widzenia przedsiębiorstwa.

The author discusses often neglected strategic effects of advertising. An ad is shown here not only as the sales activating factor, but also as a chance to create or modify the image of the company. Michał Baran quotes Al Ries and Jack Trout and their theory of competing "perceptions" of commodities, but, in addition, argnes that the product must at least fully comply with the market standards. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-6519
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu