BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cisek Sabina Barbara
Tytuł
Reklama usług bibliotecznych i informacyjnych
Library and Information Services Adverising
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 1999, nr 1, s. 83-91, bibliogr. 19 poz.
Słowa kluczowe
Reklama, Przegląd literatury, Promocja usług bibliotecznych, Marketing usług
Advertising, Literature review, Promotion of library services, Service marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi działalność bibliotek i ośrodków informacji w aspekcie promocji usług bibliotecznych i informacyjnych. Artykuł podzielono na cztery części: pierwsza zawiera przegląd literatury w badanym obszarze, druga zawiera wyjaśnienie pojęcia reklamy i terminów pokrewnych, w trzeciej omówiono przydatność reklamy w bibliotekach, czwarta zawiera przegląd metod i form promocji reklamy w bibliotekarstwie.

The paper intends to review various aspects of library and information services advertising (focusing on situation in Poland). Purposes, aims, media and methods of LIS advertising are discussed in the context of modern librianship and the needs of information society. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-6519
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu