- Autor
- Cisek Sabina Barbara
- Tytuł
- Reklama usług bibliotecznych i informacyjnych
Library and Information Services Adverising - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 1999, nr 1, s. 83-91, bibliogr. 19 poz.
- Słowa kluczowe
- Reklama, Przegląd literatury, Promocja usług bibliotecznych, Marketing usług
Advertising, Literature review, Promotion of library services, Service marketing - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu jest zwrócenie uwagi działalność bibliotek i ośrodków informacji w aspekcie promocji usług bibliotecznych i informacyjnych. Artykuł podzielono na cztery części: pierwsza zawiera przegląd literatury w badanym obszarze, druga zawiera wyjaśnienie pojęcia reklamy i terminów pokrewnych, w trzeciej omówiono przydatność reklamy w bibliotekach, czwarta zawiera przegląd metod i form promocji reklamy w bibliotekarstwie.
The paper intends to review various aspects of library and information services advertising (focusing on situation in Poland). Purposes, aims, media and methods of LIS advertising are discussed in the context of modern librianship and the needs of information society. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- Cytowane przez
- ISSN
- 1896-6519
- Język
- pol