BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
Tytuł
Muzyczny wideoklip - reklama przyszłości
The Musical Video - Phenomenon of Contemporary Television
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 1999, nr 1, s. 93-108, bibliogr. 31 poz.
Słowa kluczowe
Formy reklamy, Reklama telewizyjna, Multimedia, Kampanie reklamowe
Advertising forms, Television advertising, Multimedia, Advertising campaign
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano nową formę reklamy - muzyczny wideoklip. Zwrócono uwagę na podstawowy cel wideoklipów, tj. promocję, pokazano specyfikę formalną teledysków oraz związki teledysku z zasobem ikonograficznym i tradycjami kultury.

The author describes one of the most interesting phenomenon of contemporary television - the musical video. It is situated in-between artistic text and persuasive message. Being a commercial for the commodity (e.g. a CD), it is a commodity itself. Thus it is the most modern form of advertising, which obscures and blends various aspects of oyr media experience. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-6519
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu