- Autor
- Lisowska-Magdziarz Małgorzata
- Tytuł
- Muzyczny wideoklip - reklama przyszłości
The Musical Video - Phenomenon of Contemporary Television - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 1999, nr 1, s. 93-108, bibliogr. 31 poz.
- Słowa kluczowe
- Formy reklamy, Reklama telewizyjna, Multimedia, Kampanie reklamowe
Advertising forms, Television advertising, Multimedia, Advertising campaign - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule zaprezentowano nową formę reklamy - muzyczny wideoklip. Zwrócono uwagę na podstawowy cel wideoklipów, tj. promocję, pokazano specyfikę formalną teledysków oraz związki teledysku z zasobem ikonograficznym i tradycjami kultury.
The author describes one of the most interesting phenomenon of contemporary television - the musical video. It is situated in-between artistic text and persuasive message. Being a commercial for the commodity (e.g. a CD), it is a commodity itself. Thus it is the most modern form of advertising, which obscures and blends various aspects of oyr media experience. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- Cytowane przez
- ISSN
- 1896-6519
- Język
- pol