BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rotter Tadeusz
Tytuł
Reklama komercyjna przy drogach. Problemy formalne i psychologiczne
Commercial Messages (near Highways). Formal and Psychological Problems
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 1999, nr 1, s. 109-119, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Reklama, Formy reklamy
Advertising, Advertising forms
Uwagi
summ.
Abstrakt
Tematem artykułu są komercyjne reklamy przydrożne. Przedstawiono rodzaje reklam oraz sposoby ich umieszczania. Zwrócono również uwagę na prawne uwarunkowania reklam w pasie przydrogowym.

Advertising is present not only in media but also near the roads and streets. The article presents the conditions of perception of such messages. The author is also interested in safety - empirical studies proved that ever present ads are a certain danger to the drivers. The problem seems extremely important in Poland where regulations allowing placing commercial messages (near highways) are very liberal. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-6519
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu