BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Knecht Zdzisław
Tytuł
Obsługa klienta-interesanta a wizerunek instytucji na przykładzie administracji samorządowej
A Service of a Client Versus an Institution Image on the Example of Self-goverment Administration
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 142-150, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Wizerunek przedsiębiorstwa, Administracja samorządowa
Customer service, Company image, Self-government administration
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule jest mowa o obsłudze interesantów (mieszkańców-obywateli-wyborców) przez instytucje administracji samorządowej. Zdaniem autora wizerunek tych instytucji i opinia o pracujących tam urzędnikach w dużym stopniu zależy od sposobu obsługi petentów. Omówione zostały kolejne kwestie: rola mieszkańców jako klientów, cele i techniki komunikowania się z mieszkańcami, zasadność prowadzenia badań oceniających działalność danej instytucji, adaptacja rozwiązań zachodnioeuropejskich poprawy image'u administracji samorzdowej oraz punkt recepcyjny jako biuro obsługi klienta.

The article is about the service which ordinary people receive in institutions. The reputation of clerks institutions depends on the quality of that service. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu