BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Milewski Maciej
Tytuł
W co się młodzi stroją?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 6, s. 51-54
Słowa kluczowe
Rynek odzieżowy, Badania ankietowe, Wartość marki
Clothing market, Questionnaire survey, Brand value
Abstrakt
Zarówno polskie, jak i międzynarodowe marki budują swoją pozycję przede wszystkim poprzez inwestycje w rozwój sieci sprzedaży. Zdaniem autora zbliża się jednak moment, w którym ekonomiczna zasadność uruchamiania kolejnych sklepów będzie stała pod znakiem zapytania. Właściciele niektórych marek już dzisiaj mówią o zbliżaniu się do granicy nasycenia polskiego rynku własnymi sklepami. Jedną z opcji zapewniających możliwość dalszego rozwoju polskich producentów jest w takiej sytuacji ekspansja na rynki zagraniczne. Marki największych krajowych spółek są już dzisiaj obecne w wybranych krajach Europy Zachodniej i Środkowo-Wschodniej. Drugim rozwiązaniem jest intensyfikacja działań marketingowych oraz wypracowywanie przewagi konkurencyjnej poprzez dostosowywanie oferty do oczekiwań konsumentów oraz zmieniającej się sytuacji na rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu