BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wasilewska-Węgrzyn Monika
Tytuł
Podwójna rola inforlinii
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 6, s. 55-57
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Call centers, Komunikowanie marketingowe
Customer service, Call centers, Marketing communication
Abstrakt
Początek call centers sięga lat 40., zaś w Polsce dopiero lat 80. i 90., kiedy to nastąpiła ekspansja firm międzynarodowych do naszego kraju. Zalążki infolinii związane byty z branżą lotniczą i służyły do informowania pasażerów o rozkładach lotów i rezerwacji biletów. Dzisiaj serwis konsumencki to nie tylko infolinia -to także adres mailowy, strona internetowa, nierzadko adres pocztowy. Klient ma więc do wyboru różne formy kontaktu. Niezwykły dynamizm w rozwoju usług sprawia, że obserwuje się stały wzrost potrzeby zintegrowania różnych działań marketingowych po to, by ujednolicić obsługę klienta, wywindować ją na najwyższy poziom.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu