BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chochorowska-Modrzejewska Dagmara
Tytuł
Sztuka dobrych relacji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 6, s. 66-68
Słowa kluczowe
Środowisko pracy, Relacje międzyludzkie, Relacje kierownik-podwładny, Motywacja do pracy
Working environment, Interpersonal relations, Manager-subordinate relationships, Work motivation
Abstrakt
Stworzenie dobrej atmosfery pracy powinno być, zdaniem autorki, elementarnym obowiązkiem pracodawcy w prowadzonej polityce firmy w zakresie jej wewnętrznego PR. Jest ona jednym z czynników stymulujących motywacjępracowników. To komunikacja wewnątrz firmy, efektywna dzięki narzędziom (intranet, gazetka firmowa, spotkania firmowe, komunikacja interpersonalna itp.), które ułatwiają przepływ informacji czyli dostarczenie w odpowiednim czasie konkretnej osobie właściwych informacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dudek B., Waszkowska M., Merecz D., Hanke W., "Ochrona zdrowia pracowników przed skutkami stresu zawodowego", Instytut Medycyny Pracy im. J. Nofera, wyd. II poprawione i uzupełnione, Łódź, 1999.
  2. Kaliciuk S., "Psychohigiena pracy. Poradnik zachowania zdrowia psychicznego w okresie aktywności zawodowej człowieka", Warszawa, 1991.
  3. Nazar K., Kaciuba-Uściłko H., E. Wójcik--Ziółkowska, "Stres w pracy zawodowej a choroby układu krążenia i przemiany materii", Łódź, 2001.
  4. Vopel K. W., "Medytacje dla menedżerów. Emocjonalna samoobrona w życiu codziennym", Wydawnictwo Jedność, Kielce, 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu