BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietkun Paweł
Tytuł
Banki patrzą na zakupy
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 25, s. 16-17
Słowa kluczowe
Banki, Marka handlowa, Karty kredytowe, Klient, Konsument
Banks, Private label, Credit cards, Customer, Consumer
Abstrakt
Mija era kredytów konsumenckich i towarów na raty. Banki zaczynają zarabiać krocie na kartach private label. Karty kredytowe wydawane wspólnie przez bank i sieć sklepów lub centrum handlowe moga stać się żyłą złota dla banków nastawionych na klientów detalicznych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu