BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baranowski Włodzimierz
Tytuł
Specyfika zarządzania firmą produkującą jednostkowo
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 6, s. 31-34, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie marketingowe, Strategia marketingowa, Przemysł maszynowy, Studium przypadku
Enterprise management, Marketing management, Marketing strategy, Engineering industry, Case study
Firma/Organizacja
FUM Poręba Sp. z o.o.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie nowoczesnych metod zarządzania firmą produkującą wyroby jednostkowo na indywidualne zamówienie. Autor wykorzystuje wiedzę z zakresu zarządzania fabryką obrabiarek FUM "Poręba" sp. z o.o. Obrabiarki produkowane w tej fabryce są wytwarzane dla klientów z całego świata i spełniać muszą ich indywidualne wymagania odnoszące się do obróbki metali. Podstawą zarządzania tego typu przedsiębiorstwem jest zarządzanie marketingowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. KRAMER T., Marketing, Katowicka Szkoła Menedżerów, Katowice 1991.
  2. NIESTRÓJ R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, PWN, Warszawa-Kraków 1998.
  3. PIOTROWSKI J., Zagadnienia programowe polskiego przemysłu obrabiarkowego, "Przegląd Mechaniczny", nr 1-2/1939, s. 4-6.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu