BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzesiuk Aleksandra
Tytuł
Metody wyznaczania zasięgu oddziaływania punktu handlowego
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 6, s. 35-38
Słowa kluczowe
Placówki handlowe, Lokalizacja obiektów handlowych, Marketing handlowy, Handel detaliczny
Sales outlets, Trade centres location, Trade marketing, Retail trade
Abstrakt
W artykule poruszono problem określenia zasięgu oddziaływania placówki handlowej w wymiarze geograficznym. Przedstawiono wyznaczniki lokalizacji punktu handlowego: dostępność i cechy otoczenia. Przybliżono metody wyznaczania zasięgu oddziaływania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. P. KOTLER, Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i s-ka, Warszawa 1994, s. 684.
  2. M. SULLIVAN, D. ADCOCK, Marketing w handlu detalicznym, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003, s. 136, 138.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu