BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wirkus Marek, Wilczewski Sebastian
Tytuł
Rozwój portali internetowych w Polsce jako ogólnodostępnej bazy informacji i wiedzy
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 6, s. 39-42, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Portale internetowe, Strategia przedsiębiorstwa, Usługi internetowe, Przychody
Web portals, Corporation strategies, Internet services, Revenue
Abstrakt
W artykule przedstawiono, jaką drogę przeszły polskie portale z wysoce niedochodowych przedsiębiorstw, do przedsiębiorstw generujących zysk. Omówiono jak zmieniała się oferta poszczególnych portali w zakresie udostępniania informacji i wiedzy oraz świadczenia innych usług.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Badanie polskich użytkowników sieci internet, 2000, http://badanie.ae.krakow.pl.
  2. FRONTCZAK T., Marketing internetowy w wyszukiwarkach, Helion 2006.
  3. Kto zarobi na sieci?, Gazeta Giełdy "Parkiet", nr 1541/2000.
  4. Przegląd modeli e-biznesowych, I-Metria SA, IX 2000.
  5. Raport o reklamie internetowej, Global eMarketing SA, X 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu