BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kwaśniewska-Ciesielska Katarzyna
Tytuł
Etyka banków frontem do klienta
Źródło
Bank, 2006, nr 6, s. 34-35
Słowa kluczowe
Bankowość, Etyka biznesu, Banki, Obsługa klienta
Banking, Business ethics, Banks, Customer service
Abstrakt
Etyka banków jest różnie pojmowana w różnych krajach. Nie wszędzie przyjmowane są rozwiązania kompleksowe, ale wspólnym elementem wszystkich systemów jest uznanie dobra klienta jako stojącego na pierwszym miejscu. Artykuł podaje przykłądy rozwiązań stosowanych na tym polu we Francji, Belgii i Kanadzie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu