BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cieśla Stanisław (Wydział Finansów)
Tytuł
Marketing bezpośredni w teorii i praktyce przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego
Direct Marketing in the Theory and Practice of the Food Industry Company
Źródło
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s. 103-112, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Strategia marketingowa, Przemysł spożywczy, Studium przypadku
Direct marketing, Marketing concept of the company, Marketing strategy, Food industry, Case study
Uwagi
summ.
Abstrakt
W pierwszej części artykułu przedstawiono istotę i znaczenie marketingu bezpośredniego oraz wykorzystywane metody i techniki. W części drugiej zaprezentowano marketing bezpośredni w strategii marketingowej Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego "Tymbark SA". Uwaga tego przedsiębiorstwa koncentruje się na tworzeniu bazy danych i praktycznym jej wykorzystaniu oraz utrzymaniu stałego kontaktu z klientem, jako elemencie budowania lojalności wobec marki.

Direct marketing is a relatively new branch of marketing continuously expanding its fields of activities. The more so as it is not only a popular tool applied by the procedures to increase sales effectiveness, but also the philosophy of economic activities. This new philosophy assumes that the contact between the salesman and the customer is mutual and provides satisfaction to both parties. This kind of marketing is used in food industry companies. Its precursor is Fruit and Vegetable Processing Company "Tymbark" SA. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1506-2635
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu