BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Derżak Natalja Aleksandrovna
Tytuł
Mechanizm organizacji taktićeskogo marketingovogo vozdejstvija
The Mechanism for Organising Tactical Marketing Influence
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2000, nr 538, s. 63-66
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Planowanie marketingowe, Zarządzanie zmianami, Marketing-mix
Marketing strategy, Marketing planning, Change management, Marketing-mix
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorka opisuje problemy taktycznej organizacji marketingu mającego wpływ na konsumentów przez mix marketingowy, np. produkt, dystrybucja, cena i rozwój. Przedstawia działanie mechanizmu podziału i wkład głównych działów zakładów przemysłowych w rozwiązywanie problemów jakie wyrosły ze zmian rynku. Działy marketingowe zarządzają tymi zamianami, obmyślają strategie marketingowe i narzędzia marketingu.

The article describes the problems of organising tactical marketing to influence consumers through the marketing mix, i.e., product, price, distribution and progress. It presents the function division mechanism and the participation of the main departments of industrial enterprises in solving the problems that arise from market changes. Marketing departments manage these changes. They define the responses of enterprises to the market, and devise marketing strategies and marketing tools. Marketing departments have the right of first voice. Under such conditions there is possibility of using the organisational structure to manage limited functionalism. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK - 0
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
rus
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu