BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Resetnikova Irina Leonidovna
Tytuł
Opyt organizacii marketingovoj dejatel'nosti na predprijatijach legkoj promyslennosti Ukrainy
Experiences with Organising Marketing in Ukrainian Light Industry Enterprises
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2000, nr 538, s. 151-155
Słowa kluczowe
Rola marketingu w przedsiębiorstwie, Strategia marketingowa, Przemysł lekki
Role of marketing in the enterprise, Marketing strategy, Light industry
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Ukraina
Ukraine
Abstrakt
Artykuł poświęcono problemom organizacji marketingu w przedsiębiorstwach na Ukrainie. W opracowaniu przedstawiono bieżące dane rady nadzorczej przedsiębiorstwa w stosunku do marketingu i ich wstępne doświadczenia związane z jego organizacją. Autor proponuje kilka metodologicznych zaleceń związanych z tworzeniem struktur marketingowych.

The article is devoted to the problems of organising marketing in Ukrainian enterprises. It presents current data on the attitudes of enterprise directors to marketing and their initial experiences with organising marketing. The author offers some methodological recommendations with regard to creating marketing structures. In order to orient existing structures towards marketing activities, the author suggests carrying out a programmabletarget division, which would deal with the centralisation of marketing activity. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK - 0
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
rus
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu