BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zwiech Patrycja
Tytuł
Podstawowe elementy strategii firmy
The Basic Elements of Firm's Strategy
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Mikroekonomii, 2001, nr 7, s. 53-64
Słowa kluczowe
Strategia przedsiębiorstwa, Cele przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Corporation strategies, Corporate objectives, Enterprise management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorka przedstawiła cztery podstawowe elementy strategii firmy, są nimi: misja przedsiębiorstwa, wizja strategiczna firmy, cele i zadania oraz funkcjonalne programy działania. Te elementy muszą być dokładnie przemyślenia i określone, aby firma mogła realizować daną strategię.

Every firm must have its strategy to achieve a success on a market. The article describes four elements of strategy, which must be taken under attention: mission; vision of the firm; the purposes and tastes; functional activity programs. Mission enables to answer the following question: What do we exist for? Vision of a company is its specific view of future. It is considered how the enterprise will look in several years. The purposes and tastes determine its aspirations, which result from essence of the company. Instead functional activity programs transform from a strategic ides into the action at the places of employment. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1429-2440
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu