BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łapuszek Dorota
Tytuł
Strategie zakupowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy na przykładzie grupy Can-Pack SA
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2006, nr 8, s. 19-24
Słowa kluczowe
Przewaga konkurencyjna, Konkurencja doskonała, Strategia zakupów, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Opakowalnictwo, Zaopatrzenie materiałowe
Competitive advantage, Perfect competition, Purchasing strategy, Company characteristics, Packaging science, Material supply
Firma/Organizacja
CAN-PACK SA
Abstrakt
Can-Pack SA jest holdingiem przedsiębiorstw zajmujących się wytwarzaniem opakowań metalowych. W skład grupy wchodzi sześć zakładów produkcyjnych w Polsce, osiem za granicą oraz liczne spółki w Polsce i świecie pełniące fukcje pomocnicze i usługowe. W artykule poruszono zagadnienie strategii zakupowych w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie wspomnianej firmy. Misją zakupów zaopatrzeniowych tego przedsiębiorstwa jest uzyskanie przewagi na rynku dzięki efektywnemu systemowi zaopatrzenia, niezawodnemu działaniu i szybkiemu reagowaniu na potrzeby klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu