BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Porębska-Miąc Teresa
Tytuł
E-marketing bankowy
Banking E-marketing
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 907, s. 70-79, bibliogr. 16 poz.
Tytuł własny numeru
Zastosowania rozwiązań informatycznych w instytucjach finansowych
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Marketing bankowy, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Strategia obsługi klienta, Internet
e-marketing, Bank marketing, Customer Relationship Management (CRM), Customer service strategy, Internet
Uwagi
summ.
Abstrakt
E-marketing jest określeniem szeregu działań marketingowych, obejmujących reklamę, komunikację z klientami, budowanie świadomości marki, pozyskiwanie zaufania i lojalności klientów oraz zdobywanie nowych klientów, prowadzonych za pośrednictwem Internetu.

E-marketing is a general term for a wide array of activities - advertising, customer communications, branding and relationship-building efforts, loyalty and retention programs, an more - all conducted over the Internet. E-marketing affects traditional marketing in two ways. First, it increase efficiency in traditional marketing functions. Second, the technology of e-marketing transforms many marketing strategies. The transformation results in new business models that add customer value and increase company profitability. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczyk M.: Handel elektroniczny w instytucjach finansowych. "PCkurier" 1999 nr 2.
  2. Bartczak I.: Inteligentny pas transmisyjny. Raport - CRM Zarządzanie relacjami z klientem. "ComputerWorld" kwiecień 2001.
  3. Chmielarz W.: Handel elektroniczny nie tylko w gospodarce wirtualnej. Warszawa: Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego 2001.
  4. Chmielewski J.: Zadzwoń do mnie, czyli CRM w praktyce. "Modern Marketing" 2000 nr 11.
  5. Dyba A.: Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową w Internecie! http:///idm.supermedia.pl/artykul_jakzaplanowac.htm.
  6. Gołachowski K.: E-marketing 2001. "PCkurier" 2000 nr 21.
  7. Kniaź A.: Niechciany e-banking. "PCkurier" 2000 nr 20.
  8. Majewski M.: Internet - nowe podejście do marketingu, http://idm.supermedia.pl/artykul_ internet.htm.
  9. Porębska-Miąc T.: E-marketing - wykorzystanie technologii internetowej w działaniach marketingowych. W: Systemy wspomagania organizacji. Katowice: Akademia Ekonomiczna 2001.
  10. Rzewuski M.: CRM online. "PCkurier" 2001 nr 3.
  11. Strauss J., Frost R.D.: E-marketing. Prentice Hall 2000.
  12. Tuśnio P.: Internet - masowy i bezpośredni. "Impact" 1999 nr 5.
  13. Zindywidualizowany marketing w Internecie - czy to działa na klienta? "Marketing i Rynek" 2000 nr 8-9.
  14. Żeliński J.: Od zwykłej reklamy do wielkiego e-biznesu. "Computerworld" 2000 nr 43.
  15. http://www.icenter.pl/design/emarket.htm.
  16. http://idm.supermedia.pl/luneta_dlaczego.php.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu