BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kasprzycki Dariusz
Tytuł
Wybrane zagadnienia prawa reklamy w Internecie
Selected Issues of Advertising Law in the Internet
Źródło
Prace z Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej - Uniwersytet Jagielloński, 2001, nr 77, s. 103-128
Tytuł własny numeru
Zagadnienia nieuczciwej konkurencji
Słowa kluczowe
Reklama komputerowa, Etyka w reklamie, Prawne aspekty reklamy, Techniki reklamy, Internet
Computer advertising, Advertising ethics, Legal aspects of advertising, Advertising technique, Internet
Abstrakt
W artykule przedstawiono Internet jako narzędzie reklamowe. Wraz ze wzrostem znaczenia tego medium pojawiły się problemy natury prawnej. Z jednej strony są to zagadnienia z dziedziny prawa antymonopolowego a z drugiej nieuczciwej konkurencji. Większość z nich związana jest z działalnością reklamową. Autor opisał użycie poczty elektronicznej dla celów reklamowych, która nosi nazwę spammingu. Przedstawił także ograniczenia działalności reklamowej on-line dla niektórych produktów i określonych osób.

The article presented the Internet as an advertising tool. The author using of e-mail as advertising tool (so-called spamming). Showed limitation of on-line advertising activity. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-236X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu