BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Stanisław
Tytuł
Marketing narodu : wyzwania współczesności
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 896, s. 9-17, bibliogr. 1 poz.
Tytuł własny numeru
Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Słowa kluczowe
Marketing globalny, Rozwój gospodarczy, Analiza piśmiennictwa ekonomicznego, Materiały konferencyjne
Global marketing, Economic development, Economic literature analysis, Conference materials
Abstrakt
Artykuł stanowi analizę książki Ph. Kotlera pt."Marketing narodów. Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego". Za punkt wyjścia autor powyższego artykułu przyjmuje potrzebę określenia strategicznej wizji narodu. Dalsze rozważania opiera na cytowanej pracy, dotyczą one m.in. wiedzy na temat globalnej konkurencji oraz strategicznych grup narodów, zdobytej poprzez analizę silnych i słabych stron narodu oraz określenie trendów globalnych.

The article is an analysis of a Ph. Kotler's book "Marketing of the nation. Strategic approach to building of national heritage." The article refers to the problems of global cpmpetition and strategic groups of nations connected with analysis of weak and strong points of nation and global trends. (A.Ł.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kotler Ph., Jatusripitak S., Maesincee S.: Marketing narodów. Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego. Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu