BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kujawiński Jerzy
Tytuł
Tworzenie oferty usługowej
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 896, s. 69-74
Tytuł własny numeru
Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Słowa kluczowe
Oferta usługowa, Marketing usług, Marketing produktu, Materiały konferencyjne
Services offer, Service marketing, Product marketing, Conference materials
Abstrakt
W artykule omówiono koncepcję powiększania wartości usług przez dodawanie 2 grup elementów, zwanych: 1) usługami ułatwiającymi (informacje, przyjmowanie zamówień, wystawianie rachunków, płatności), 2) usługami ulepszającymi (konsultacje, gościnność, przechowywanie i opieka oraz wyjątki). Przedstawiono również etapy procesu projektowania i dostawy usługi.

The article consists of a conception of services value incensement by adding 2 groups of elements called easing and improving services. Easing services are such as information, order acceptance and making out an invoice, while improving services are such as consultations, hospitality, keeping and protection and exceptions. Stages of designing process and services were also presented. (A.Ł.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Lewitt T.: The Marketing Imagination, The Free Press New York 1983.
  2. Payne A.: Marketing usług, PWE Warszawa 1996 r.
  3. Lovelock Ch., Vandermerwe S., Lewis B., Services Marketing. A European perspective, Prentice Hall Europe 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu